Fr

BRANDS

Proximus en Cofidis in competitie met Hilarious

Maandag 4 November 2019

Proximus en Cofidis in competitie met Hilarious

Hilarious ontwikkelde een immersieve wedstrijd voor Proximus ter gelegenheid van Smile Safari, het pop-up museum gewijd aan Instagram. Dat opende begin oktober zijn deuren in Tour & Taxis en is nog te bezoeken tot en met 30 november. De wedstrijd bestaat uit een reeks vragen rond de bekendste influencers, de populairste accounts, de meest gelikete foto’s en verrassende antwoorden… Het geheel heeft een grafische stijl die heel 'instagrammable' is (zie foto). Er zijn vip-tickets voor vier personen te winnen met een persoonlijke fotograaf gedurende het hele parcours en een Instagram album.

Daarnaast vroeg Proximus aan Hilarious om een grote wedstrijd op te zetten waarbij deelnemers vip-plaatsen kunnen winnen voor de legendarische ‘Garden of Madness’ events. Het concept van Tomorrowland vindt plaats op 14, 15, 21 en 22 december en Dimitri Vegas & Like Mike zullen van de partij zijn. Het design, de sound en video’s voor de immersieve wedstrijd werden volledig ontwikkeld door het bureau. De deelnemer zal ondergedompeld worden in de sfeer van Tomorrowland.

Tot slot stond Hilarious in voor een activatie voor Cofidis. Die zal de komende twaalf maanden zichtbaar zijn en dit in het kader van het partnership tussen de adverteerder en de werelden van veldrijden en wielrennen. Op het programma: grote maandelijkse wedstrijden met belangrijke VIP-ervaringen op de dag van grote koersen, evenals wekelijkse quizzen, tips en leuke weetjes die elke dag op de sociale media worden gepost.

Archief / BRANDS