Fr
Close

BRANDS

KBC stapt in Trooper

Donderdag 24 Oktober 2019

KBC stapt in Trooper

Na de participatie van Studio 100 investeert KBC nu ook 1 miljoen euro in een participatie van 25% in het liefdadigheidsplatform Trooper. Dat biedt online shoppers de mogelijkheid een goed doel te steunen zonder dat het hen extra geld kost, aangezien het de aangesloten webshops zijn die extra commissie geven.

Binnen deze nieuwe samenwerking ontwikkelde Trooper samen met KBC ‘De Tofste Trooperdroom’, een wedstrijd waarbij Trooperverenigingen stemmen kunnen ronselen bij hun leden om kans te maken hun Trooperdroom in vervulling te zien gaan. De droom met de meeste stemmen op 24 november wint de publieksprijs en zal een financiële duw in de rug krijgen van Trooper en KBC, ter waarde van 3.000€. Daarnaast kiest een jury de leukste Trooperdroom op basis van hoe origineel, innovatief en verbindend de droom is. Ook deze vereniging zal financiële hulp krijgen om deze droom te verwezenlijken, ter waarde van 2.000€.

De voorbije 2 jaar ging er via Trooper dat in 2018 door BAM verkozen werd tot Belgium's New Brand of the Year en in 2016 opgericht werd door Elisabet Lamote, Klaas Olbrechts en Jan Dejonghe (de CD van BBDO) een miljoen euro naar 5000 aangesloten verenigingen.

Archief / BRANDS