Fr

BRANDS

Axa Belgium voert Serena Williams op naar aanleiding van nieuwe slogan

Dinsdag 15 Oktober 2019

Axa Belgium voert Serena Williams op naar aanleiding van nieuwe slogan

Op 17 oktober lanceert Axa Belgium een nieuwe campagne. Het doel is de positionering van het merk en de nieuwe internationale slogan 'Know You Can' die bedacht werden door Publicis Conseil te installeren op de Belgische markt. Deze positionering symboliseert de belofte van Axa ten aanzien van haar klanten, meer bepaald hen aan te moedigen en hen te begeleiden om hun doelen en hun toekomstige ambities waar te maken.

In de campagne zien we Serena Williams die de belichaming is van zelfzekerheid en succes - waarden die verankerd zijn in de communicatiestrategie van Axa. In zijn nieuwste communicatiecampagne verwijst de adverteerder ook naar zijn belangrijkste bedrijfssegmenten.

We vermelden nog een grote primeur voor Axa in de campagne: de uitzending in primetime van een twee minuten durende tv-spot waarin het verhaal wordt verteld van iemand die gepassioneerd is door oldtimers. De spot herinnert eraan dat zelfvertrouwen leidt tot de mooiste successen en dat Axa er is om ons te begeleiden. Het medialuik werd georkestreerd door Havas Media.
Het medialuik werd in goede banen geleid door Havas Media.

Archief / BRANDS