Fr
Close

ASSOCIATIONS

Creative Belgium buigt zich over de werkomgeving van de bureaus

Zondag 13 Oktober 2019

Creative Belgium buigt zich over de werkomgeving van de bureaus

In partnerschap met Creative Equals lanceert Creative Belgium ‘Voice of our industry’, een grote enquête rond de werkelijke werkomgeving in de bureauwereld. De resultaten schetsen pistes om de omgeving, de inclusie, diversiteit, gelijke kansen, persoonlijke ontwikkeling, enzovoort te verbeteren. Al deze thema’s komen aan bod in de uitgebreide B2B studie waarvan de resultaten tegen eind dit jaar beschikbaar zullen zijn.
 
“We hopen dat iedereen in een agentschap zijn/haar tijd wil nemen om mee te doen aan dit onderzoek. We kunnen niet genoeg benadrukken hoe belangrijk deelnemen is. Wat gedeeld wordt, zal in grote mate helpen om inzicht te verwerven in waar we vandaag staan als sector en de toekomst te bepalen. Wat ons betreft een “game-changing” moment om een debat te openen. Want we geloven dat een diverse en gelukkige werkomgeving ten goede komt aan creativiteit voor merken",  aldus Isabel Van den Broeck, directrice van Creative Belgium.
 
Naast Creative Equals zijn de andere partners van dit onderzoek Creative Network, Flanders DC, MAD, Senses, Young Dogs en Media Marketing.

Archief / ASSOCIATIONS