Fr
Close

BRANDS

We hadden nochtans gezworen dat we er niets zouden over zeggen, door Fred Bouchar (MM)

Zaterdag 12 Oktober 2019

We hadden nochtans gezworen dat we er niets zouden over zeggen, door Fred Bouchar (MM)

Eerst en vooral omdat alles al gezegd en geschreven is over deze idiote Facebook-post van Goodlife Foods en zijn bureau Think Tomorrow (de twee namen alleen al laten me lachen).
 
Deze simplistische ‘creatie’ heeft niets te maken met wat adverteerders van reclame verwachten. Noch met reclame op zich, trouwens.
 
Zoals zo vaak werd en passant gretig de kans gegrepen om het vak aan te klagen, dat hoort er nu eenmaal bij. Het ergste zijn nog de pathetische citaten van reclamemensen die overal opdoken in de pers, her en der doorspekt met een zweem van zelfkastijding en veel demagogie. En dan was er nog de JEP die de hete aardappel doorschoof.
 
In heel de heisa vonden we dat de enige die erin slaagde om de Bicky-affaire perfect samen te vatten, onze vriendin Béa Ercolini in La Libre was. Ze had het over wat de psychologen van Palo Alto een dubbele verplichting noemen.

Archief / BRANDS