Fr
Close

CANNES LIONS 2014

Promo & Activation Lions: 8 Belgische finalisten

Zondag 15 Juni 2014

Op de Promo & Activation shortlist van de Cannes Lions prijken zeven Belgische bureaus die met acht campagnes doorstoten tot de finale (op een totaal van 300 finalisten). BBDO heeft er twee op de teller: 'View Unpaid Bills' voor JCDecaux en '@Followedbyvolvo' voor Volvo. De andere finalisten zijn: 'Theatre Commercials' van Famous voor Theater aan de stroom,  'Uncensored Articles made in China' van mortierbrigade voor Humo/De Vijver Media, 'Proud of Belgian Beers' van DDB voor Vlam-Belgian Brewers, 'Howl with a Wolf' van Happiness voor Eristoff/Bacardi-Martini, 'Border Football' van Duval Guillaume voor Carlsberg en 'Went to fast. Gone to soon' van 20something voor het BIVV. Ter herinnering, Sébastien De Valck (co-CD van BBDO Belgium) zetelt in de P&A-jury. België schreef 62 casesin deze competitie in.
 

Archief / CANNES LIONS 2014