Fr

MEDIA

Edmond Arnoys (IPM): "De relaties tussen journalisten en commerciëlen zijn veel soepeler geworden"

Woensdag 9 Oktober 2019

Edmond Arnoys (IPM):

Print Planning Ad Operations Manager. Wie kan ons in dit tijdperk nog vertellen wat deze functie precies inhoudt? Slechts enkelingen vermoeden we. Om het ons uit te leggen interviewde Magazine Media Edmon Arnoys van IMP. Arnoys oefent al een twintigtal jaar deze functie uit bij de uitgever. Zijn taak wordt beschreven als iets dat zich “afspeelt achter de schermen van de geschreven pers”. In het interview met het content platform van We Media legt hij uit dat de relaties tussen de commerciëlen en de journalisten fel verbeterd zijn. In goede en slechte tijden? Wat er ook van zij, “we worden veel beter dan vroeger ontvangen op de redacties”, geeft hij toe. “Vroeger stond er soms een heuse muur tussen de reclame en de journalisten, maar vandaag zijn de verhoudingen veel opener en soepeler. Iedereen wil een oplossing vinden.”

Archief / MEDIA