Fr
Close

AWARDS

Het palmares van de BTOB Awards 2019: wie krijgt goud, zilver en bronze?

Zondag 6 Oktober 2019

Het palmares van de BTOB Awards 2019: wie krijgt goud, zilver en bronze?

De jury van de BTOB Awards 2019, voorgezeten door Alex Thoré (Magis Company), reikte 25 prijzen uit, waaronder twee speciale juryprijzen. Hoewel de namen van de laureaten bekend zijn, is het wachten tot 22 oktober om te weten welk metaal ze gewonnen hebben (Gold, Silver of Bronze).
 
In Press wint de Brusselse Kamer van Koophandel (BECI) met zijn magazine Bruxelles Métropole en zijn podcast Next Step. De andere laureaten in deze competitie zijn de Boerenbond met het magazine Boer & Tuinder en Media Marketing met de nieuwe versie van zijn site site mm.be.
 
In Communication winnen Brightfish en Lucy drie prijzen met ‘Curiosity Click’; Lucy wint nog een vierde prijs met zijn radiocampagne voor De Lift.
 
DDB, TBWA, Gutz & Glory en The Oval Office krijgen elk twee prijzen. DDB met twee campagnes voor de VW-bedrijfsvoertuigen (‘Punching Door Tour’ en ‘Bestand tegen de Sterkste’), TBWA met ‘Vindr’ voor KBC, Gutz & Glory met ‘The Cloud Project’ voor Willemen Groep en The Oval Office met ‘Intimate Concerts’ voor SD Worx. DPG Media valt ook twee keer in de prijzen met ‘Thursday Night Life’ en hetzelfde geldt voor Lijncom met ‘Win Your Tourbus’.
 
De andere winnaars zijn Wavemaker met ‘MM Google Home’, Prophets met de lanceringscampagne ‘Barco Series 4’ voor Cinionic, Serviceplan met de rekruteringscampagne van 20something (‘Agency Beats’) en tot slot Profirst met ‘Redken Rage’ voor Redken.
 
De prijsuitreiking vindt op 22 oktober plaats in Dockx in Brussel. Inschrijven kan hier.

Archief / AWARDS