Fr

BRANDS

Recupel in guerrillamodus met Mediafield

Dinsdag 24 September 2019

Recupel in guerrillamodus met Mediafield

Recupel start een nieuwe nationale OOH-campagne in guerrillamodus met Mediafield en zijn ‘street’ netwerk. Doelstelling: de inwoners van 20 steden sensibiliseren voor de inzameling en recyclage van koelkasten en diepvriezers. De ‘Vermist’ campagne speelt in op het thema van de ‘opsporingsberichten’ à la Child Focus. Ze omvat zomaar even 15.000 ‘wildplak’ affiches van verschillende formaten, soms groter dan 2m2. De creatie was in handen van DDB.
 
Recupel legt uit dat elk jaar 200.000 koelkasten niet juist ingezameld en dus niet gerecycleerd worden. Als je weet dat een enkele slecht of niet-gerecycleerde koelkast dezelfde ecologische voetafdruk heeft in CO²-uitstoot als een traject van 7500 km in de auto, begrijp je hoe belangrijk het is je afgedankte koelkast te recycleren.

Archief / BRANDS