Fr

CREATIONS

BBDO rekent door voor Lidl

Dinsdag 24 September 2019

BBDO rekent door voor Lidl

BBDO ontwikkelde een verrassende tot zelfs eigenaardige campagne voor Lidl. Die werd afgetrapt met affiches waarop versproducten uit het gamma van de retailer worden gepromoot. Niets bijzonder horen we je al denken, maar dat is buiten de prijs gerekend. Die is schandalig hoog. Voor een kilo appelen bijvoorbeeld betaal je 1.500.025 euro.

De aap komt uit de mouw bij de tweede campagnegolf die vandaag van start gaat via televisie en radio. De spots tonen aan waarom de versproducten van Lidl zoveel meer waard zijn dan we denken. Meer nog, ze zijn eigenlijk van onschatbare waarde gezien al de goeie dingen die ze ons bijbrengen en dit voor zo een ongelooflijk lage prijs.

Een social media luik, in eerste instantie op Instagram, staat ook op het programma. Daar werd meteen doorverbonden met een hotline die klanten uitlegt waar dat monsterlijk hoge bedrag precies vandaan komt.

Archief / CREATIONS