Fr
Close

CREATIONS

W+K Amsterdam trekt de kaart van empowerment voor kids

Donderdag 12 September 2019

W+K Amsterdam trekt de kaart van empowerment voor kids

Nike releast een campagne voor zijn Nike Kids-gamma. Daarbij hoort een nieuwe baseline, ‘You're It’. Die moet meisjes aanmoedigen om zelfvertrouwen te kweken en hun dromen te verwezenlijken. Daarmee waagt het merk zich op een communicatieterritorium dat eerder al benut werd door merken als Dove, Always en Barbie.

‘You're it’ wordt gedragen door een zeer geslaagde spot van 90’’ van W+K Amsterdam die in zijn vorm doet denken aan het bekende ‘Nothing beats a Londoner’ van W+K London, met cartooneske animaties, geïnspireerd door het videogame universum. De regie was in handen van David Wilson en de productie van Riff Raff (MPC stond in voor de postproductie).

De actie van Nike omvat ook competities op YouTube (‘Choose Your Own Adventure’) en games op Instagram, Snapchat en TikTok (#YoureIt)

Archief / CREATIONS