Fr

MEDIA

Autosalon.be vindt zichzelf opnieuw uit

Woensdag 11 September 2019

De site Autosalon.be, die Proximus Skynet Advertising sinds vijf jaar in regie heeft, maakt gebruik van het Autosalon van 2020 in Brussel om zichzelf opnieuw uit te vinden met een uitgebreid content aanbod. Dat omvat om te beginnen informatie over het Salon, Dream Cars en #WeAreMobility, alsook nuttige antwoorden op mobiliteitsvragen. Deze mogelijkheden zullen de adverteerders in staat stellen een uitgebreider publiek te bereiken.
 
Nog nieuw is de totale integratie van het virtuele bezoek aan het Autosalon. Ook dat werd volledig herzien met de regie en in samenwerking met een nieuwe technische partner, Youreka. Via een waaier van vertrekpunten kunnen de bezoekers interageren met de automerken die op hun beurt hun verbeelding de vrije loop kunnen laten om deze contacten te versterken.
 
Verder beschikken de constructeurs ook over tal van nieuwe mogelijkheden om hun modellen op een vernieuwende manier te presenteren. Er is ook een volledige reporting met een uitgebreide serie data voorzien.
 
Het virtuele bezoek zal beschikbaar zijn op Vroom.beMSN.be en het Pickx-platform van Proximus.

Archief / MEDIA