Fr

MEDIA

Urban Media presenteert eerste ademende banner

Donderdag 5 September 2019

Urban Media presenteert eerste ademende banner

Urban Media lanceert de eerste reclamebanner in België die bijdraagt aan verbetering van de luchtkwaliteit. The Breath is gemaakt van innovatief materiaal en functioneert als een gigantische luchtfilter in het hart van de stad. De bekleding is een uit drie lagen bestaand materiaal dat de lucht zuivert, schadelijke stofdeeltjes die uitgestoten worden door gebouwen en auto's absorbeert, en gezuiverde lucht afgeeft. Het reinigingsproces is volledig passief. Zijn installatie leidt tot een gemiddelde dagelijkse vermindering van de luchtverontreiniging in de steden. De bekleding gaat vieze geuren tegen en is ook waterbestendig, zodat gebouwen beter beschermd zijn.
 
De eerste adverteerder die van de banner gebruikmaakt, is de start-up Cowboy, met zijn geconnecteerde elektrische fiets voor de urban rider, met een campagne die momenteel te zien is op het Koninklijk Conservatorium van België aan de Zavel.
 
De actie is het resultaat van een samenwerking tussen Conservamus, Space, Outsight, Cowboy, Clear Channel en Urban Media.

Archief / MEDIA