Fr

MEDIA

Eén presenteert nieuwe huisstijl en najaarsrooster

Dinsdag 13 Augustus 2019

Vanaf 2 september pakt Eén uit met zijn nieuwe televisieseizoen. De VRT-zender brengt topfictie zoals Grenslanders met Koen De Bouw, verrassende nieuwe programma’s zoals Durf te vragen met Siska Schoeters of Kamp Waes en straffe terugkomers, al dan niet in een nieuw jasje. Zo staat Jeroen Meus vanaf september in een gloednieuwe keuken voor Dagelijkse kost.

Om iedereen de kans te geven het aanbod van Eén te ontdekken, blijft het net inzetten op nieuwe mogelijkheden om te kijken. Dit najaar zullen de nieuwe fictiereeksen bijvoorbeeld meteen na de eerste uitzending op televisie integraal beschikbaar zijn op VRT NU, tot 30 dagen na de laatste uitzending op televisie. Ook zet Eén in op extra beleving, via extra online content en evenementen die grote groepen aanspreken.

Bovendien ziet Eén er vanaf de start van het nieuwe seizoen helemaal anders uit met een volledig nieuwe huisstijl en een ander logo die toepasbaar zijn op alle platformen, zowel op televisie als online.

Archief / MEDIA