Fr
Close

AGENCIES

S4 Capital investeert in influencer marketing met IMA

Maandag 12 Augustus 2019

S4 Capital investeert in influencer marketing met IMA

S4 Capital, de groep van Martin Sorrell, nam via MediaMonks influencer marketingbureau IMA over; dat zal fusioneren met zijn Amsterdamse broertje.
 
IMA werd in 2010 opgericht door Emilie Tabor en Maddie Raedts (foto) onder de naam Fashiolista. Vijf jaar later werd het omgedoopt tot Influencer Marketing Agency. IMA wordt vandaag beschouwd als een van de belangrijkste in de sector in Europa; het werkt voor merken als Nivea, Diesel, Tommy Hilfiger, Pernod Ricard, Booking.com, MINI, Samsung en Under Armour. Het heeft vestigingen in Amsterdam en New York; het telt zowat 85 medewerkers en een netwerk van meer dan 35.000 influenceurs in verschillende sectoren (auto, reizen, mode, beauty,…).
 
Na de overname van Caramel Pictures en BizTech is IMA de derde investering van MediaMonks sinds begin dit jaar.

Archief / AGENCIES