Fr

CREATIONS

Bonka Circus zet telecom CEO's in automodus voor de VSV

Dinsdag 6 Augustus 2019

Bonka Circus zet telecom CEO's in automodus voor de VSV

Omdat zowat de helft van de Vlaamse automobilisten zijn gsm wel eens gebruikt aan het stuur, maar acht op tien minder daar iets wil aan doen, breide Bonka Circus een vervolg aan zijn automodus-campagne van vorig jaar.
 
Dit jaar liet het Leuvense bureau de oproep vertrekken vanuit alle telecomproviders. Zo verzamelden ze alle CEO’s voor een duidelijke boodschap: ‘Wees zo smart als je phone. Ga in automodus vóór je rijdt.’
 
In de campagne staan de baanaffiches in de stijl van de respectieve providers langs snel- en gewestwegen centraal. De boodschap wordt ondersteund door een video waarin alle CEO’s samen beloven om steeds in automodus te rijden. Bovendien roepen ze alle smartphonegebruikers op om hetzelfde te doen. Want elke seconde die je op je smartphone kijkt, is een seconde te veel.
 
Verder omvat de campagne ook radio, social, tankpistolen, POS en andere kanalen van telecomproviders, zodat we meer te weten komen over de verschillende ‘automodi’: Smartphone op stil, op ‘niet storen’ of buiten handbereik.
 
Nog even preciseren dat de audio, en meer bepaald de automodus jingle op de tonen van Falco’s ‘Rock me Amadeus’ in handen was van Sonhouse en het PR-lui verzekerd wordt door Lewis.

Archief / CREATIONS