SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Google lanceert zijn multi-tasking streamer in België

Donderdag 5 Juni 2014


Google lanceert zijn multi-tasking streamer in België
Google breidt zijn Chromecast adaptor uit naar Europa. Die verbindt mobiele toestellen en televisie. Zodra hij geconfigureerd is op een televisie met een HDMI-poort, kun je met Chromecast de online video’s van bijvoorbeeld YouTube op televisie bekijken en je smartphone als afstandsbediening gebruiken. Het voordeel tegenover Apple TV is zijn multi-tasking mogelijkheden. Gebruikers kunnen verschillende toepassingen tegelijk gebruiken als ze ‘chromecasten’ (mailen,de sociale netwerken raadplegen en tv kijken). De Chromecast is ook lief voor OTT-platformen, zoals Netflix. Het is geen toeval dat Google van de lancering gebruikmaakte om de uitbreiding van zijn filmaanbod voor België op Google Play aan te kondigen. De Chromecast kost 35 euro en is onder andere beschikbaar op de site van Google.



ARCHIVE / BRANDS - LAUNCH






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier