Fr

CANNES LIONS 2019

Dik verdiende Titanium voor de ode van AMV BBDO aan de vulva

Donderdag 25 Juli 2019

Dik verdiende Titanium voor de ode van AMV BBDO aan de vulva

Na het vaak bekroonde ‘Blood Normal’ (GP Glass Lion for Change in Cannes in 2018) was Libresse opnieuw van de partij op de Croisette, deze keer met ‘Viva La Vulva’. De nieuwe spot van AMV BBDO die in Zweden en Denemarken werd uitgezonden, promoot V-Care, een gamma intieme verzorgingsproducten. De productie toont een reeks beelden die de vrouwelijke genitaliën moeten symboliseren, terwijl ze ‘Take Yo Praise’ van Camille Yarbrough zingen (een remake van ‘Praise You’ van Fatboy Slim).

De spot die iets meer dan twee minuten duurt, loopt over in een lange generiek van zo’n 60 seconden, waarin vrouwen van alle leeftijden en alle rassen antwoorden op de vraag naar wat een perfecte vagina is. Baseline: ‘Live Fearless’.

De productie pakte uiteindelijk twee Gold en een Silver in Film, alsook twee Silver en een Bronze in Film Craft, en dus ook en vooral een Titanium. 

Archief / CANNES LIONS 2019