Fr

MEDIA

Viacom Benelux waagt zich aan content marketing

Donderdag 20 Juni 2019

Viacom Benelux waagt zich aan content marketing

Viacom International Media Networks Benelux (de groep boven zenders als Nickelodeon, Spike, Comedy Central en MTV) lanceert Advanced Marketing Solutions, een B2B content marketing departement dat zich zal toeleggen op jongerenmerken. Advanced Marketing Solutions positioneert zich als een aanvullende propositie op de bestaande commerciële diensten. Aan de bestaande regiesamenwerkingen met DPG Media (voor het kidssegment) en Transfer (voor de jongerenzenders) in België en RTL-BrandDeli in Nederland verandert dus niets.
 
“Advanced Marketing Solutions omvat alle kanalen, in beide landen, en zal zich vooral toespitsen op strategische en lange termijnsamenwerkingen met merken, met het oog op meer content voor Viacom en meer marketing voor de merken binnen het jongerensegment, zoals muziek, fashion, fitness, comedy, gaming en meer. De nadruk komt te liggen op ‘always-on’ digital content waarbij adverteerders hun merkboodschappen kunnen vertellen via de rijke editorial content van de Viacom Benelux merken en uiteraard gebruik kunnen maken van het grote, selectieve bereik van de Viacom jongerenplatformen”, aldus Michel Palmen, Head of Advanced Marketing Solutions.

Archief / MEDIA