Fr

BRANDS

Proximus lanceert Pickx

Donderdag 13 Juni 2019

Proximus lanceert Pickx

De nieuwe digital first positionering die Proximus voortaan aanbiedt onder de merkbelofte ‘Think Possible’, vertaalt zich in een aantal belangrijke nieuwigheden in het aanbod van de provider.

Zo presenteert Proximus om te beginnen een nieuw content platform dat Proximus Pickx gedoopt werd. Dat wil de rijkdom en diversiteit van het aanbod behapbaarder maken. Het is dus thematisch gerangschikt en omvat zowel het lineaire aanbod van de provider (live, replay en opgenomen) als zijn on demand diensten. Het is overal en via alle kanalen toegankelijk voor Proximus-klanten.

Verder pakt Proximus ook uit met een nieuwe spraakgestuurde decoder die draait op Android P met geïntegreerde ChromeCast. Die zal na de zomer beschikbaar zijn en biedt gebruikers onder andere de mogelijkheid om apps te downloaden op hun decoder. Opvallend genoeg kan die dankzij een partnerschap met de Franse start-up Shadow ook dienstdoen als spelconsole rechtstreeks op televisie.

Bovendien pakt de provider vanaf 24 juni ook uit met een nieuw getrouwheidsprogramma dat Enjoy gdoopt werd en door Boutin omschreven werd als “de verlenging van Pickx in het echte leven”.

Hoe het nieuwe aanbod commercieel geïntegreerd zal worden in de huidige abonnementsformules, zal later worden aangekondigd, maar vaststaat alvast dat er geen enkele tariefverhoging komt voor het einde van het jaar.

Nog even melden dat volgens de RTBF Skynet, de nieuws- en entertainmentportal van Proximus dat in de jaren ’90 gecreëerd werd, in juli zal verdwijnen ten voordele van Proximus Pickx.

Archief / BRANDS