Fr

CREATIONS

Perrier neemt Mona Lisa mee voor een speciale citytrip

Zondag 2 Juni 2019

Perrier neemt Mona Lisa mee voor een speciale citytrip

Rosapark pakt uit met een nieuwe internationale imagocampagne voor Perrier. Geïnspireerd door de baseline van het merk van Nestlé Waters ‘Extraordinaire Perrier’ vertrekt de campagne van een spot in een productie van Iconoclast en een regie van Manu Cossu (aan wie we ook al de ‘Hot Air Balloons’ danken). Het verhaal? De Joconda die geïntrigeerd wordt door de bubbels in een flesje Perrier dat iemand in het Louvre vergeten is, stapt ze letterlijk uit haar schilderij, pakt de fles en vertrekt op ontdekking door Parijs, op de tonen van de jazzy tonen van Caravan, het mythische nummer van Duke Ellington.
 
De campagne omvat tv, internet en sociale media in verschillende formaten (110", 30", 20", 10" en 6"). Bij de spot horen tags van 15" om het Perrier-gamma te presenteren. Ook op het programma: print met de foto’s van de actrice die Mona Lisa speelt, gemaakt door Charlotte Rutherford.

Archief / CREATIONS