Fr

AWARDS

NYF: de Best of Show voor Marcel en Carrefour

Dinsdag 14 Mei 2019

NYF: de Best of Show voor Marcel en Carrefour

De uitslag van de 2019-editie van de NYF Advertisign Awards is bekend. Helaas heeft de enige Belgische finalist – ‘FAQ The Elections’ van Boondoggle voor De Morgen – zijn shortlist niet kunnen verzilveren en neemt het bureau dus alleen maar een Finalist Certificate mee naar huis.

Laten we dan maar de ultieme bekroning, de Best of Show, en de Grand Prix voorstellen. De eerste werd uitgereikt aan Marcel met ‘Black Supermarket’ voor Carrefour (Activation & Engagement).
 
De twee eerste GP’s bekronen ‘Project Revoice’ van BWM Dentsu Australia voor The ALS Association (Innovative en Technology).
 
De derde GP ging naar ‘The Day Women Left The Set’ van Pages BBDO République Dominicaine voor La Sirena (Influencer).
 
Frankrijk mocht vieren met een tweede GP, meer bepaald voor BETC met ‘Save our Species’ voor Lacoste (Promotional Items).

De volgende GP ging naar het Spaanse bureau van McCann met ‘Fresh Prints’ voor Aldi (Best Use of Print).
 
Last but not least, Dollar Shave Club wint de GP Film Craft met ‘Get Ready’.

Het volledige palmares van de 2019-editie is hier gepost.

Archief / AWARDS