Fr
Close

AWARDS

De raid van Nike en Colin Kaepernick op de One Show

Maandag 13 Mei 2019

De raid van Nike en Colin Kaepernick op de One Show

De ‘Dream Crazy’ campagne van W+K Portland voor Nike met Colin Kaepernick overheerste de One Show 2019 in New York. Ze won de Best of in de categorieën Creative Effectiveness, Social Media, Print & Outdoor et Integrated, alsook de Best of Show.

Dit zijn de 15 andere Best of-winnaars van het jaar:

- Best of PR: ‘Legal-Ade’ van Leo Burnett Chicago voor Kraft Heinz Country Time Lemonade;
- Best of Branded Content: ‘Viva la Vulva’ van AMV/BBDO Londen voor Essity;
- Best of Social Influencer Marketing: ‘#Trollingisugly’ van adam&eveDDB Londen voor The Cybersmile Foundation;
- Best of DM: ‘BJK your Shoes’ van TBWA\Chiat\Day New York, Rebel and Rogue en Design by Disruption pour Adidas;
- Best of Branded Entertainment: ‘Broadway the Rainbow’ van DDB Chicago voor Skittles;
- Best of Film: ‘The Truth is Worth It’ van Droga5 NY voor The New York Times;
- Best of Moving Image Craft: ‘Hope’ van Sra Rushmore Madrid en Blur Films Madrid voor het Internationale Rode Kruis;
- Best of Experential & Immersive: ‘The Whopper Detour’ van FCB New York en O Positive New York voor Burger King;
- Best of Interactive & Online: ‘AddressThe Future’ van Virtue Kopenhagen voor Carlings;
- Best of Creative Use of Data: ‘Football Decoded’ van McCann Londen, Somesuch Londen en Twentyfour Seven Madrid voor Microsoft Xbox ;
- Best of Design: ‘Insta Novel’ van Mother NY voor The Public Library;
- Best of Intellectual Property: ‘Story Sign’ van FCB Inferno Londen voor Huawei;
- Best of Radio & Audio: ‘Project Revoice’ van BWM Dentsu Sydney voor ALS Association;
- Best of Mobile: ‘My Line’ van MullenLowe SSP3 Bogota voor het Colombiaanse ministerie van technologie en communicatie;
- Best of Digital Craft: ‘Westworld The Maze’ van 360i NY voor HBO.

Archief / AWARDS