Fr

CREATIONS

There symfonisch voor Cora

Zondag 12 Mei 2019

There symfonisch voor Cora

Om de nieuwe strategie en baseline van de Franse hypermarktketen Cora te lanceren maakte communicatiebureau there drie tv-spots in ware symfoniestijl. Die zetten de sterkte van de keten in de verf: ambacht, een ruim keuzeaanbod en gepassioneerde werknemers die het verschil maken.
 
Die passie wordt door there achter de schermen in scène gezet, met beelden die een gevoel van nabijheid oproepen en met het geluid van perfect op elkaar afgestemde muziekinstrumenten. Beeld en geluid nemen de kijker mee door de verschillende winkelafdelingen. Eerst voorzichtig en zacht, terwijl je iedereen nog snel de laatste, afzonderlijke voorbereidingen ziet treffen. Om dan vervolgens op te bouwen naar een volmaakte symfonie die de opening van de winkel aankondigt en eindigt tussen de klanten in de winkel.
 
De drie tv-spots zijn van 6 tot 27 mei te zien in Franstalig België. De productie was het werk van Wenneker, in een regie van Jeroen Willekens. De sound was in handen van Gregory Caron.

Archief / CREATIONS