Fr

AGENCIES

AdSomeNoise herpositioneert zich als 'digital campaign agency'

Maandag 6 Mei 2019

AdSomeNoise profiteert van zijn zevende verjaardag om een grondige herpositionering door te voeren. Het onafhankelijke bureau blijft zich toespitsen op display reclame en digitale bewijzering, maar wil zich niet meer beperken tot de productie alleen. “Om echt goede campagnes te maken, moeten we ons kunnen concentreren op een ruimere context”, aldus de MD van AdSomeNoise, Steven Verbruggen. "Het is ons vaak overkomen fantastisch door ons geleverd materiaal gebruikt te zien worden op een ontgoochelende manier. Daarom begeleiden we al enkele jaren een handvol adverteerders bij hun digitale campagnes. We zijn van oordeel dat de tijd rijp is om dat op grotere schaal te ontwikkelen”.

Het bureau dat actief is binnen vier domeinen -  business en strategie, data en technologie, media en creatie – wil deze ontwikkeling concreet maken door een plug-in benadering, door er op het juiste moment de vereiste expertise bij te halen om op de efficiëntie van de campagne te werken.
 
Ter herinnering, AdSomeNoise telt twintig medewerkers in Leuven en Kortrijk.

Archief / AGENCIES