Fr
Close

AWARDS

Brocom en AddRetail bekroond door Decavi

Zondag 28 April 2019

‘Je makelaar, je beste verzekering’, de campagne voor Brocom die bedacht werd door AddRetail voor het laatste Autosalon, won de Decavi trofee voor de beste reclamecampagne in de verzekeringssector.

Annie Courbet, managing & marketing director van Brocom: "We vroegen het bureau om de werkwijze voor de bekendheid van de makelaar verder te zetten, om de consumenten meer bewust te maken van zijn toegevoegde waarde en om een ‘makelaarsreflex’ bij de consumenten teweeg te brengen. De resultaten van de campagne die voor het Autosalon bedacht werd, met #BedanktMakelaar als signatuur, overtrof al onze verwachtingen: de website www.makelaarinverzekeringen.be werd 16.750 keer bezocht en in januari werden op de website 2000 zoekopdrachten naar een makelaar uitgevoerd. We namen dus voldaan en trots samen de DECAVI-trofee in ontvangst. Een groots moment als stevig fundament voor een veelbelovend partnerschap!”

Archief / AWARDS