Fr
Close

BRANDS

Aperol lanceert groots eeuwfeest

Donderdag 25 April 2019

Aperol lanceert groots eeuwfeest

Aperol, het iconische Italiaanse aperitiefdrankje, viert zijn honderdjarig bestaan. Om die verjaardag te promoten kondigt het festiviteiten aan in Padua, waar het allemaal begon, en in de rest van de wereld.

Daarnaast drukte Aperol 2,5 miljoen unieke etiketten voor de limited edition fles ‘100 years’. Het betreft een oneindig aantal unieke variaties op het ontwerp van de Italiaanse kunstenaar Lorenzo Mattotti
 
Belgische fans kunnen via de sociale media een exemplaar winnen. Speciaal voor de gelegenheid heeft Aperol het etiket een feestelijk logo gegeven: de lus van het getal 100 symboliseert de oneindige mogelijkheden om samen plezier te maken. Verder is er het Aperol Spritz-glas, dat ontworpen is door Luca Trazzi. Die liet zich inspireren door de rondingen en de karakteristieke vorm van de fles. Door die eenvoudigweg om te draaien creëerde hij het nieuwe glas. Dat zal worden uitgedeeld aan de Belgische cafés en restaurants. Tot slot lanceerde Aperol de campagne ‘Together We Joy’ in België. De video toont de hedendaagse en toekomstige look van Aperol en baadt in de vrolijke sfeer die het merk kenmerkt.

Archief / BRANDS