Fr

BRANDS

Monoprix zet een interactieve campagne in de etalage

Dinsdag 9 April 2019

Monoprix zet een interactieve campagne in de etalage

Voor de lancering van zijn nieuwe capsulecollectie ontwikkelde Monoprix in samenwerking met Rosapark, JCDecaux en Elise Technologies een interactieve en sociale campagne die gebruikmaakt van de 44 schermen in de etalages van de winkels waar de collectie verkrijgbaar is. De ‘#JoueACaseCase’ wedstrijd nodigt klanten en voorbijgangers uit om de naam van de ontwerper te ontdekken: zijn gezicht verschijnt stukje voor stukje op de schermen naargelang het aantal tweets dat met de hashtag van de actie gepost wordt. De laureaten winnen twee plaatsen voor de presentatie van de nieuwe collectie op 18 april bij Monoprix aan de Parijse Champs-Elysées.
 
Deze interactieve en sociale campagne maakt gebruik van de Social Media OOH technologie die ontwikkeld werd door Elise Technologies. Hierdoor kan Monoprix de beste bijdragen met de hashtag in real time verzamelen, modereren en vertonen op de 85" full HD schermen die JCDecaux in de etalages van de retailer plaatste.

Archief / BRANDS