Fr

BRANDS

Axe in stadsguerrilla modus

Maandag 8 April 2019

Axe in stadsguerrilla modus

Voor de lancering van zijn nieuwe ‘Fresh Forest & Graffiti’ deo vorig weekend deed Axe een beroep op Musketon voor de creatie van twee muurfresco’s met daarop de botsing tussen natuurelementen en graffiti. Het verrassende resultaat is te zien op de gevels naast de Vooruit in Gent (illu) en de Leopoldstraat in Antwerpen.
 
Op 19 april kunnen de Antwerpenaren de artiest Vexx en de influencer Shitty Rob (AKA Average Rob) een pick-up zien transformeren tot kunstwerk, terwijl mode-influencer Joachim Badejoh de volgende dag zijn creativiteit de vrije loop zal laten op een driewieler in Gent.
 
De campagne doet ook Brussel aan. Mode- en lifestyle-influencer Tellement Lui en designer Pache nemen op 12 april bezit van een winkel aan de Brusselse Anspachlaan, terwijl muziekproducer Alex Germys en tattoo artist Mathew Seno op 13 april een container onder handen nemen in de buurt van de Luikse Médiacité.
 
Alle werken kunnen een maand lang bewonderd worden. Met deze verschillende acties wil Axe de nieuwsgierigheid van de voorbijgangers wekken en hen aanmoedigen om ook gewaagde, onverwachte combinaties aan te durven.
 
Deze actie is het resultaat van een samenwerking tussen Kinetic, Rapid Media et Mediafield (outdoor), Mindshare (media), Demonstr8 (activering) en Famous Relations (PR & influencer marketing).

Archief / BRANDS