Fr

CREATIONS

mortierbrigade neemt een tuk tuk voor Win for Life

Woensdag 3 April 2019

mortierbrigade neemt een tuk tuk voor Win for Life

Na een afwezigheid van drie jaar keert het merk Win For Life terug naar mortierbrigade. Het bureau, dat reeds verantwoordelijk is voor het merk Lotto van de Nationale Loterij, onthult vandaag de eerste spot van de nieuwe campagne voor het krasspel. Terugkeer dus naar de positionering van de gemoedsrust die het leven biedt als je Win for Life wint, maar dan wel met een nieuwe tone of voice, een nieuw hoofdpersonage – een vrouw – en een nieuwe baseline: ‘Win for life, chill for life’. In de eerste tv-spot horen we een geestige remix van de song ‘Working 9 to 5’ van Dolly Parton, in de stijl van mortierbrigade.

Naast tv zien en horen we de campagne ook op de radio en in POS en affichage. Deze zomer volgen nog twee tv-spots. De social content strategie speelt ook een belangrijke rol in het geheel en is te ontdekken op de Facebook-pagina van Win for Life.

Joke Vermoere, brand & corporate communication manager: “Dit is de eerste keer dat de Nationale Loterij naar buiten komt met een campagne die volledig opgebouwd is rond een vrouwelijk hoofdpersonage. Een bewuste keuze waarbij we een personage creëerden waarmee het publiek zich kan vereenzelvigen. Een alledaagse vrouw die een zekere cool uitstraalt en perfect beantwoordt aan de tone of voice die we aan het merk wilden toekennen.”

Archief / CREATIONS