Fr
Close

TRAINING&BOOKS

Welke commerciële modellen hanteert OOH morgen?

Dinsdag 2 April 2019

Welke commerciële modellen hanteert OOH morgen?

Out-Of-Home verandert permanent. Netwerken die al jaren bestonden, verdwijnen en er komen er nieuwe bij. Het aantal digitale panelen neemt aanzienlijk toe in diverse universa, van stations tot luchthavens over winkelcentra, enzovoort.

Ook op commercieel vlak verschuiven de grenzen: flexibiliteit wordt de norm en nieuwe currencies zoals CPM worden ingevoerd. Welke zullen we in de toekomst gebruiken? Hoe kunnen de resultaten van DOOH-campagnes geoptimaliseerd worden? Waaraan moeten we ons verwachten in een nabije toekomst?
Om al deze veranderingen te illustreren, je te inspireren met een overzicht van de laatste evoluties en al deze vragen te proberen te beantwoorden, nodigen Outsight en Media Marketing je uit voor hun derde debat over OOH. Zullen deelnemen: Catherine Closset (head of advertising, Renault BeLux), Genevieve Vannoote (group planning director, Space), Wim Jansen (CEO, JCDecaux BeLux), Stefan Lameire (chief customer & revenue officer, Clear Channel International) en Jos Van Campenhout (managing partner, Outsight).

Afspraak op 9 mei van 12 tot 15u bij Silversquare Triomphe. Inschrijven kan hier.

Archief / TRAINING&BOOKS