Fr

CANNES LIONS 2019

Brightfish stuurt jonge marketeers naar Cannes

Maandag 4 Maart 2019

Voor het derde jaar op rij stuurt Brightfish als officiële Belgische vertegenwoordiger van Cannes Lions een team jonge marketeers naar het beroemde festival. Daar zal het team deelnemen aan de Young Marketers Competition. Het initiatief wordt ondersteund door BAM. De marketing organisatie organiseert op 5 april twee masterclasses waarbij alle handige informatie over presenteren en briefings wordt gegeven. Na de workshops krijgen de Young Marketers een uitdaging voorgeschoteld waar hun vindingrijkheid en doorzettingsvermogen zal worden getest. De winnende teams mogen vervolgens op kosten van Brightfish naar de Cannes Lions om daar mee te dingen naar de officiële Young Marketers Competition. Daarnaast voorziet BAM voor het winnende team een keynote in het programma van het event de Marketing Days dat plaatsvindt op 4,5 en 6 juni. De wedstrijd is open voor alle marketeers onder 30 jaar en inschrijven kan tot 22 maart.

Archief / CANNES LIONS 2019