Fr

MEDIA

Haisja op zoek naar structurele partners voor GOfifty

Woensdag 6 Februari 2019

In november vorig jaar lanceerde marcom bureau Haisja GOfifty, een community voor de stilaan gegeerde generatie van de trendsetters en early adopters tussen 45 en 55 jaar. Het platform dat de logistieke steun geniet van Mediahuis, Colruyt en Diederik Reizen, positioneert zich als een forum voor 45-plussers waar onderwerpen die deze doelgroep interesseren aan bod komen.

Naast de website met een hoog lifestyle gehalte publiceert GOfifty ook elke maand een papieren krant (met Sabine De Vos als hoofdredactrice) die verspreid wordt via de dagbladen van Mediahuis (oplage: 100.000 exemplaren) en via Diederik Reizen (10.000 exemplaren). Die is ondertussen aan zijn derde nummer toe en wordt ook opengesteld voor structurele adverteerders. De regie daarvoor gebeurt voorlopig intern.

Tegelijk is de website ook de toegangspoort naar een voordelenplatform in samenwerking met Colruyt, exclusief voorbehouden voor leden (lidmaatschap kost 49 euro per jaar). Verder is er nog de nieuwsbrief, aangevuld met een Facebook-pagina en Instagram-account. Tot slot organiseert GOfifty ook evenementen en reizen voor zijn community.

Archief / MEDIA