Fr

BRANDS

Volvo sensibiliseert voor de bescherming van de oceanen door middel van een kinderboek

Maandag 21 Januari 2019

Volvo sensibiliseert voor de bescherming van de oceanen door middel van een kinderboek

In het Verenigd Koninkrijk blijft Volvo Car zich verder inzetten voor het behoud van de oceanen. Nadat Volvo het eerste automerk werd dat het G7-charter ondersteunde om de wildgroei van plastics in de oceanen te bestrijden en het merk daarnaast streeft om het gebruik van gerecycleerde materialen in haar voertuigen te vergroten, probeert Volvo nu ook om jonge generaties te sensibiliseren. In samenwerking met Grey London en de illustrator Jago Silver bracht de adverteerder een kinderboek uit, inderdaad een echt boek op papier met een mooie hardcover. Die is ‘The Day the Ocean Went Away’ getiteld en vertelt het verhaal van een kleine jongen die tot zijn grote ontsteltenis ontdekt dat de oceaan volledig verdwenen is… Het boek wordt verkocht op Amazon en de opbrengsten uit de verkoop worden integraal overgeschreven op de rekening van de organisatie City Kids Surfing. Meer info vind je op de website van Volvo. 

Archief / BRANDS