Fr
Close

ASSOCIATIONS

Creative Belgium stuurt een student naar de Cannes Lions School

Zondag 20 Januari 2019

In samenwerking met Brightfish, officiële vertegenwoordiger van de Cannes Lions voor België, lanceert Creative Belgium een competitie voor laatstejaarsstudenten die in de sector willen gaan werken (reclame, design, digitaal, enz.). BeEext 2019 trakteert de winnaar op deelname aan de Rodger Hatchuel Academy - een geweldige kans, wetende dat deze vijfdaagse training open staat voor slechts 30 deelnemers van over de hele wereld. Om kans te maken om van de partij te zijn, moeten de deelnemers gewoon een Self Promo video van zichzelf (120 ") maken en deze ten laatste op 12 februari inzenden. De meest inspirerende en de meest creatieve wint het verblijf en de inschrijving voor de Cannes Lions School.
 
De andere winnaars van BeNext krijgen de kans om in de Creative Shadow Jury van de Creative Belgium Awards te zetelen. Die geeft sommige studenten de mogelijkheid om de jury van binnenuit te "beleven", te luisteren en te leren… Ook een geweldig initiatief.
 
Meer info hier.

Archief / ASSOCIATIONS