Fr
Close

TRAINING&BOOKS

Brightfish zoekt een creatieve en talentvolle leeuwin

Donderdag 20 December 2018

Brightfish zoekt een creatieve en talentvolle leeuwin

Om meer vrouwelijk creatief talent te laten doorstromen naar topfuncties startte Cannes Lions het ‘See it Be it’- programma in 2014 om aldus de meest talentvolle onder hen in de schijnwerpers te plaatsen en hun carrière een duwtje in de rug te geven.

De deelnemers zijn te gast op de Cannes Lions. Ze hebben ongelimiteerde toegang tot het festival en hun kosten (vlucht en accommodatie) worden betaald door de organisatie. Ze nemen verder deel aan een exclusief programma met workshops en coaching sessies. Ze mogen ook de jury’s bijstaan en kunnen de grote namen uit het vak ontmoeten tijdens speciale netwerkingsmomenten.
 
Als Belgische vertegenwoordiger van de Cannes Lions lanceert Brightfish een oproep tot kandidaturen voor de 2019-editie en dit met een getuigenis van Barbara Dzikanowice, Senior Copywriter/Creative bij Happiness Brussels. Zij nam deel aan het programma in 2017. In totaal zullen 15 vrouwen uit alle uithoeken van de wereld worden geselecteerd.

Archief / TRAINING&BOOKS