Fr
Close

BEST OF RESEARCH

Een nieuw OOH-inspiratieplatform

Dinsdag 4 December 2018

Een nieuw OOH-inspiratieplatform

Best of OOH werd gelanceerd op initiatief van drie OOH-regies (Clear Channel, JCDecaux en Lijncom) en twee gespecialiseerde bureaus (Outsight en Rapport van IPG Mediabrands). Dat gebeurde in partnerschap met Mediafield en Brightfish. Het platform wil inspirerende affichagecampagnes in de kijker zetten en biedt Belgische cases uit veertien economische sectoren (tot dusver werden er al een dertigtal gepubliceerd).
 
Het project werd voorgesteld tijdens de UMA Day. Jos Van Campenhout, de CEO van Outsight en de woordvoerder van de vereniging van mediabureaus, legde uit dat het platform de UMA-experts en OOH-specialisten in staat zal stellen de meest inspirerende campagnes te delen en best practices te definiëren om de troeven van affichage optimaal te benutten.
 
Om de meest inspirerende campagnes te selecteren kwam een comité van experts samen onder het voorzitterschap van Catherine Closset (Head of Advertising, Renault BeLux), met aan haar zijde Christine Jean (AG Insurances), Valérie Bracke (KBC), Erika Vanobbergen (Décathlon), Veerle Colin (JCDecaux), Aurélie de Montjoye (ClearChannel), Christine Van Den Berghe (Lijncom), Mieke Van de Gehuchte (Lijncom), Mathieu France (Mediafield), Sandra Ceurens (Rapport) en Jos Van Campenhout.

Archief / BEST OF RESEARCH