Fr
Close

AWARDS

Belgium's New Brand of the Year 2018: dit zijn de 5 genomineerden

Dinsdag 13 November 2018

Voor de vierde keer organiseert BAM samen met De Tijd en L’Echo ‘Belgium’s New Brand of the Year’. Bedoeling: het beste jonge merk van ons land verkiezen. Het gaat om merken die maximaal vijf jaar oud zijn, ontstaan zijn in ons land, en die zich onderscheiden op vier criteria: brand value, brand appearance, brand experience en brand result. 

Er werden een dertigtal dossiers ingediend, waaruit vijf finalisten geselecteerd werden. Het gaat om Drivity dat telematica gebruikt om het rijgedrag van chauffeurs van interne transportmiddelen in kaart te brengen. Tweede genomineerde is Gemini, dat handgemaakte Belgische armbanden en covers voor iPhones en iPads in natuursteen aanbiedt. Derde genomineerde is Manhattn’s dat typisch New-Yorkse burgers serveert. Op vier vinden we het online shopplatform en netwerk van verenigingen Trooper. Ook Wooclap dat interactie met studenten tijdens de lessen stimuleert, heeft een nominatie binnen

De winnaar die bekendgemaakt tijdens het Marketing Congres op 6 en 7 december, wordt verkozen door het publiek (30% van de stemming) en een vakjury (70%). Stemmen kan nog tot 24 november.

Archief / AWARDS