Fr
Close

AWARDS

New Talent Award 2019: de inschrijvingen zijn geopend

Woensdag 24 Oktober 2018

Creative Belgium lanceerde de briefings voor de New Talent Award 2019 die georganiseerd wordt in samenwerking met het Britse D&AD. In totaal bieden 18 internationale merken, waaronder Adidas, Bacardi, Durex, Virgin Atlantic en Workplace by Facebook, studenten en jonge afgestudeerden de mogelijkheid om op 18 echte briefings te werken. Voor elke deelname aan de New Talent Award schrijft Creative Belgium datzelfde werk in voor de internationale D&AD New Blood competitie.

Creative Belgium herinnert eraan dat de studenten een beroep kunnen doen op verschillende van zijn leden om hen te begeleiden. Dit jaar zijn de mentoren 20something, BBDO, Dallas, DDB, De Vloer, FamousGrey, Happiness, LDV United, mortierbrigade, Prophets, Publicis en Wunderman Antwerp.

Naast netwerken met de creatieven binnen de sector via aandacht binnen de vakpers, een podiumplaats in Knokke op de CB Awards en eentje in Londen, maken de kandidaten ook kans op deelname aan een exclusief boot camp georganiseerd door de D&AD New Blood Academy, in samenwerking met WPP. Dat omvat twee weken vol conferenties, workshops en live client briefings voor 50 winnaars van de New Blood Pencil. In dat verband ontdek je hier het getuigenis van Lenie Dankers. Zij won de New Talent Award 2018 en mocht vorige zomer deelnemen aan het boot camp.

Archief / AWARDS