Fr
Close

AWARDS

LDV United grote overwinnaar van de BTOB Awards 2018

Dinsdag 23 Oktober 2018

LDV United grote overwinnaar van de BTOB Awards 2018

Dit jaar reikten de BTOB Awards die georganiseerd worden door MM voor het eerst Gold, Silver en Bronze uit in de categorieën Press en Communication die samen de twee luiken van de competitie vormen. In totaal werden 23 trofeeën toegekend: 12 Bronze, zeven Silver en vier Gold in Communication, alsook twee Bronze, twee Silver en een Gold in Press.
 
De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United dat twee Gold wint met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics (Best Use of Sponsoring en Best Use of Film/Video), alsook een derde Gold (Best Use of PR) en een Silver (Best Use of Direct) met ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin.
 
Ook Air wint een Gold met ‘The Fax Message’ voor BMW (Best Use of Direct) en een Bronze met ‘Precise Recruitment Campaign’ voor Facom (Best Use of Promo/Activation).
 
In Press bekroont de enige Gold de Artsenkrant van Roularta Healthcare (Best Mediabrand of the Year).
 
De andere laureaten in de Communication-competitie zijn:
 
Silver: Propaganda met ‘Fuel by Medialaan’ (Best Use of Integrated) en ‘Proximus Content Ecosystem’ (Best Use of Publishing/Content), TBWA met ‘The Outdoor Facebook Ad’ voor Telenet Business (Best Use of Promo/Activation en Best Use of OOH), Dallas met ‘Imagine Impact’ (Best Use of Interactive) en Maison Moderne met ‘Histoires de famille’ voor de Banque du Luxembourgg (Best Use of Publishing/Content).
 
Bronze: Dallas met nogmaals ‘Imagine Impact’ (Best Use of Film/Video), TBWA met alweer ‘The Outdoor Facebook Ad’ (Best Use of Direct), BBDO met ‘Klaar voor morgen’ voor Proximus (Best Use of Data/CRM), Onlyhumans met ‘Employer Branding’ voor Soprema (Best Use of Event), Comith met ‘Succesvolle leadcampagne’ voor Daddy Kate Print (Best Use of Direct), The Crew Communication met ‘Fleet Fuel Card’ voor Total (Best Use of Direct), Head Office met ‘Samsung S-Academy’ (Best Use of Publishing/Content), alsook de regies Brightfish (en Lucy) met ‘Effective Views’ (Best use of Publishing/Content), Mediahuis Connect met ‘Afrit 10’ (Best Use of Audio), SBS Belgium met ‘Najaarsprogrammatie van de televisiezenders’ (Best Use of Integrated) en Mediafield voor ‘La bande sympa’ (Best Use of OOH).
 
In Press:
 
Silver: Maison Moderne met DODODO voor Luxinnovation (Best Launch/Relaunch) en Media Marketing voor Mediamarketing.lu (Best Launch/Relaunch).
 
Bronze: Publicarto voor MT Magazine (Best Content) en BECI voor Bruxelles Metropole (Best Content).

Meer details over de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar vind je hier.

Archief / AWARDS