SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Zaha Hadid Design sublimeert DOOH-creaties

Maandag 24 September 2018


Zaha Hadid Design sublimeert DOOH-creaties
JCDecaux deed een beroep op het befaamde Londense bureau Zaha Hadid Design om een nieuw type digitaal billboard te creëren dat perfect geïntegreerd is in de Londense omgeving. De roestvrijstalen constructie die 26 meter lang en 6 meter hoog is, werd The Kensington gedoopt. Ze werd opgevat als een groot, opgerold lint dat  met een veranderlijk profiel, al naargelang vanwaar het wordt bekeken. Zoals Melodie Leung, Senior Associate bij Zaha Hadid Design, uitlegt in bijgaande video, weerspiegelt de creatie de dynamiek en de energie van de voetgangers- en verkeersstromen in de Britse hoofdstad. Het geeft dit paneel een intrinsieke artistieke waarde mee die de reclameboodschap sublimeert.



ARCHIVE / MEDIA - OOH






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier