SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Zaha Hadid Design sublimeert DOOH-creaties

Maandag 24 September 2018


Zaha Hadid Design sublimeert DOOH-creaties
JCDecaux deed een beroep op het befaamde Londense bureau Zaha Hadid Design om een nieuw type digitaal billboard te creëren dat perfect geïntegreerd is in de Londense omgeving. De roestvrijstalen constructie die 26 meter lang en 6 meter hoog is, werd The Kensington gedoopt. Ze werd opgevat als een groot, opgerold lint dat  met een veranderlijk profiel, al naargelang vanwaar het wordt bekeken. Zoals Melodie Leung, Senior Associate bij Zaha Hadid Design, uitlegt in bijgaande video, weerspiegelt de creatie de dynamiek en de energie van de voetgangers- en verkeersstromen in de Britse hoofdstad. Het geeft dit paneel een intrinsieke artistieke waarde mee die de reclameboodschap sublimeert.



ARCHIVE / MEDIA - OOH






INTERVIEW

  Guillaume Boutin (Proximus):

Guillaume Boutin (Proximus): "We willen de digitale gezel van de Belgen worden"



DOSSIER  



Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Influencer marketing: tussen emancipatie en zelfregulering  


Met het oog op meer transparantie publiceerde de FOD Economie half mei een erg strikte richtlijn inzake influencer marketing. Het initiatief werd onthaald op een storm van protest en meteen weer...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Effie Awards 2018: Gold en Silvers  


Het was een recordjaar voor de Effies: de 17 finalisten werden allemaal bekroond. Naast de Gold voor Kunstmaan en Bolero werden er vier Silver en 12 Bronze uitgereikt.
 
TBWA is het vaakst...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier