Fr
Close

ASSOCIATIONS

BAM heeft nu ook een FAM

Zondag 16 September 2018

BAM heeft nu ook een FAM

De Belgian Association of Marketing innoveert en creëert helemaal in de lijn van de huidige tijdsgeest een nieuwe Expert Hub. Die werd FAM gedoopt en wil de unieke en complementaire waarde van vrouwen in de marketingsector in de schijnwerpers plaatsen en het ‘glazen plafond’ waarmee die vandaag nog steeds te vaak geconfronteerd worden doorbreken.

"Er is geen onderscheid meer tussen mannen en vrouwen. Het is dan ook belangrijk dat ook vrouwen deel uitmaken van managementcomités en raden van bestuur en zich niet enkel op het operationele focussen. Om nog meer stappen in die richting te zetten, richten we binnen BAM de Expert Hub FAM op”, aldus Nancy Delhalle, CMO van Serviceplan en voorzitter van de gloednieuwe Expert Hub. Ze wordt bijgestaan door Karima Ghozzi (Woordvoerder, Delhaize) en Ann Hoerée (Head of agencies, Facebook).

De Expert Hub FAM wil nieuwe ideeën genereren om dit doel te bereiken en dat in samenwerking met alle spelers in de sector: adverteerders, communicatie- en mediabureaus, advieskantoren, digitale platforms, rekruteringsbureaus, scholen, overheidsorganisaties enz. Hierdoor wil de Expert Hub op termijn uitgroeien tot de referentie voor alle vrouwelijke marketingkwesties.

Naast partnerships met andere organisaties plannen de initiatiefnemers content, opleidingen en links met bestaande events. De ideeën zullen geconcretiseerd worden tijdens een aantal bijeenkomsten. De eerstvolgende meetings vinden plaats op 24 september, 26 oktober en 26 november, telkens van 12 tot 14u bij Serviceplan. Wie graag aanwezig wil zijn op de bijeenkomsten en deel wil uitmaken van deze groep – man, vrouw en alles daartussen - is van harte welkom. Meer info hier.

Archief / ASSOCIATIONS