SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Jonge Amerikanen steeds minder op Facebook

Donderdag 6 September 2018


Jonge Amerikanen steeds minder op Facebook
Volgens een onderzoek van Pew Research Center dat aan het einde van de lente werd gevoerd – dus net na het Cambridge Analytica schandaal -, zegt 54% van de Amerikanen ouder dan achttien die Facebook gebruiken de afgelopen twaalf maanden hun vertrouwelijkheidsparameters te hebben aangepast. 42% zegt een pauze te hebben ingelast, 26% heeft de app van hun smartphone gehaald en 74% van de volwassen Amerikanen die Facbook gebruiken deed minstens een van deze dingen. Nog volgens Pew Research Center verwijderde 44% van de jongeren van 18 tot 29 jaar de app; 65% paste zijn privacyparameters aan Onrustbarend. Ook al betreffen deze cijfers enkel de Verenigde Staten en is het mogelijk dat een deel van de gebruikers die de app verwijderen ze ondertussen opnieuw geïnstalleerd heeft. Bovendien houdt het onderzoek geen rekening met WhatsApp of Instagram, nog steeds bij de favoriete sociale media van de jongeren.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak



DOSSIER  



CIM NRS 2018: onze analyses  


In afwachting van de een jaar geleden aangekondigde ontwikkelingen (de schatting van het bereik per dag voor de kranten, die van het bereik per nummer van de magazines en de merkbereikmeting door...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Profitability Survey 2017 : De groei was van korte duur voor de ACC-bureaus  


Naar jaarlijkse gewoonte verzamelde de Association of Communication Agencies (ACC) de financiële cijfers van zijn leden om de temperatuur van de markt te meten. Het resultaat voor 2017? Een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Forrester maant reclameholdings aan hun businessmodel te herzien  


Kan creatief ondernemerschap het businessmodel van de communicatiebureaus redden? Ted Schadler, VP Principal Analyst bij Forrester, stelt de vraag op de beroemde blog van zijn werkgever en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier