SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Jonge Amerikanen steeds minder op Facebook

Donderdag 6 September 2018


Jonge Amerikanen steeds minder op Facebook
Volgens een onderzoek van Pew Research Center dat aan het einde van de lente werd gevoerd – dus net na het Cambridge Analytica schandaal -, zegt 54% van de Amerikanen ouder dan achttien die Facebook gebruiken de afgelopen twaalf maanden hun vertrouwelijkheidsparameters te hebben aangepast. 42% zegt een pauze te hebben ingelast, 26% heeft de app van hun smartphone gehaald en 74% van de volwassen Amerikanen die Facbook gebruiken deed minstens een van deze dingen. Nog volgens Pew Research Center verwijderde 44% van de jongeren van 18 tot 29 jaar de app; 65% paste zijn privacyparameters aan Onrustbarend. Ook al betreffen deze cijfers enkel de Verenigde Staten en is het mogelijk dat een deel van de gebruikers die de app verwijderen ze ondertussen opnieuw geïnstalleerd heeft. Bovendien houdt het onderzoek geen rekening met WhatsApp of Instagram, nog steeds bij de favoriete sociale media van de jongeren.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier