SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

KBC stuurt jongeren op ticketjacht

Maandag 6 Augustus 2018


KBC stuurt jongeren op ticketjacht
KBC K'Ching is de KBC-banktoepassing voor jongeren. Om ze te promoten organiseerde de bank in samenwerking met TBWA de ‘K'Ching Ticket Hunt’. Vier weken lang deelde KBC online en op stands speciale QR-codes uit. Zodra die gescand werden en nadat de deelnemers een uitdaging waren aangegaan, verleenden de codes toegang tot filmvoorstellingen, pretparken, festivals en zelfs een helikoptervlucht voor de prijs van amper een euro.
 
Elke dag ontdekten de deelnemers in de feed van de app de lijst met activiteiten waarvoor nog tickets beschikbaar waren en waar de KBC-stands die dag te vinden waren. Die waren verspreid over heel Vlaanderen: in parken, aan zee, in winkelstraten, in velden of op pleinen, alsook op het internet. Eenmaal ter plaatse konden de jongeren een uitdaging aangaan en kregen ze hun ticket.
 
De ‘K'Ching Ticket Hunt’ werd aangekondigd via POS-materiaal, de sociale media, banners en een radiospot op Joe, Nostalgie en Qmusic.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier