SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

KBC stuurt jongeren op ticketjacht

Maandag 6 Augustus 2018


KBC stuurt jongeren op ticketjacht
KBC K'Ching is de KBC-banktoepassing voor jongeren. Om ze te promoten organiseerde de bank in samenwerking met TBWA de ‘K'Ching Ticket Hunt’. Vier weken lang deelde KBC online en op stands speciale QR-codes uit. Zodra die gescand werden en nadat de deelnemers een uitdaging waren aangegaan, verleenden de codes toegang tot filmvoorstellingen, pretparken, festivals en zelfs een helikoptervlucht voor de prijs van amper een euro.
 
Elke dag ontdekten de deelnemers in de feed van de app de lijst met activiteiten waarvoor nog tickets beschikbaar waren en waar de KBC-stands die dag te vinden waren. Die waren verspreid over heel Vlaanderen: in parken, aan zee, in winkelstraten, in velden of op pleinen, alsook op het internet. Eenmaal ter plaatse konden de jongeren een uitdaging aangaan en kregen ze hun ticket.
 
De ‘K'Ching Ticket Hunt’ werd aangekondigd via POS-materiaal, de sociale media, banners en een radiospot op Joe, Nostalgie en Qmusic.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION






INTERVIEW

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak



DOSSIER  



CIM NRS 2018: onze analyses  


In afwachting van de een jaar geleden aangekondigde ontwikkelingen (de schatting van het bereik per dag voor de kranten, die van het bereik per nummer van de magazines en de merkbereikmeting door...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Profitability Survey 2017 : De groei was van korte duur voor de ACC-bureaus  


Naar jaarlijkse gewoonte verzamelde de Association of Communication Agencies (ACC) de financiële cijfers van zijn leden om de temperatuur van de markt te meten. Het resultaat voor 2017? Een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Forrester maant reclameholdings aan hun businessmodel te herzien  


Kan creatief ondernemerschap het businessmodel van de communicatiebureaus redden? Ted Schadler, VP Principal Analyst bij Forrester, stelt de vraag op de beroemde blog van zijn werkgever en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier