SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Gilles Bindels maakt promotie bij Ogilvy WW

Dinsdag 17 Juli 2018


Gilles Bindels maakt promotie bij Ogilvy WW
Gilles Bindels, CEO en samen met Yves Baudechon mede-oprichter van Social.Lab, werd door Ogilvy gekozen als wereldwijd verantwoordelijke van het partnership tussen het bureau uit het WPP-netwerk en Facebook, en dit voor alle platformen van de groep van Mark Zuckerberg.

Gilles Bindels: "Het consolideren, uitbreiden en ontwikkelen van langlopende partnerships tussen Ogilvy en de verschillende digitale platformen is een essentieel onderdeel van de nieuwe 'Next Chapter' strategie van het wereldwijde netwerk van creatieve bureaus. De ervaring van het partnerschap tussen Social.Lab en Facebook dat vijf jaar geleden werd aangevat, gecombineerd met de specifieke skills van Ogilvy, zal ons in staat stellen om sneller specifieke vaardigheden te ontwikkelen, innovatieve producten te integreren en een onderscheidende expertise te ontwikkelen. Dit alles zal onze klanten uiteraard nog meer waarde geven op sociale media."



ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier