SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Gilles Bindels maakt promotie bij Ogilvy WW

Dinsdag 17 Juli 2018


Gilles Bindels maakt promotie bij Ogilvy WW
Gilles Bindels, CEO en samen met Yves Baudechon mede-oprichter van Social.Lab, werd door Ogilvy gekozen als wereldwijd verantwoordelijke van het partnership tussen het bureau uit het WPP-netwerk en Facebook, en dit voor alle platformen van de groep van Mark Zuckerberg.

Gilles Bindels: "Het consolideren, uitbreiden en ontwikkelen van langlopende partnerships tussen Ogilvy en de verschillende digitale platformen is een essentieel onderdeel van de nieuwe 'Next Chapter' strategie van het wereldwijde netwerk van creatieve bureaus. De ervaring van het partnerschap tussen Social.Lab en Facebook dat vijf jaar geleden werd aangevat, gecombineerd met de specifieke skills van Ogilvy, zal ons in staat stellen om sneller specifieke vaardigheden te ontwikkelen, innovatieve producten te integreren en een onderscheidende expertise te ontwikkelen. Dit alles zal onze klanten uiteraard nog meer waarde geven op sociale media."



ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION






INTERVIEW

Michel Dupont:

Michel Dupont: "Er komt wellicht een dag dat adverteerders gaan smeken om op TF1 te mogen."



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier