SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

hoe je duizenden orthodoxe joden aan de deodorantroller krijgt tijdens de sabat, da's pas echt een mirakel, door Joost Berends (mortierbrigade)

Maandag 16 Juli 2018


hoe je duizenden orthodoxe joden aan de deodorantroller krijgt tijdens de sabat, da's pas echt een mirakel, door Joost Berends (mortierbrigade)
Australië verkopen aan Amerikanen,  da’s te doen. 
Braziliaanse corrupte politici ontmaskeren, da’s ook nog haalbaar.
Een Ikea Catalogus uit je hoofd leren, moet ook nog wel kunnen.
En zelfs een bierflesje in zand veranderen moet met een beetje goeie wil nog wel lukken. 
 
Maar hoe je duizenden orthodoxe joden aan de deodorantroller krijgt tijdens de sabat, da’s pas echt een mirakel. 
 
Stel je voor, 3 miljoen orthodoxe joden tijdens de sabbat, blakende zon, dikke kleren, hoge hoeden op, lange baarden aan en maar bidden bij 40 graden selcius. De geur die dat oplevert in de synagoge, een mens zou niet alleen van zijn geloof vallen. Maar gelukkig vond Gilette in de tora een regel die vertelt dat het verboden is om te bidden op plaatsen die niet fris ruiken. Met Gillette 48hours kan aan dat euvel verholpen worden. Want je mag misschien geen deo rollen tijdens de sabbat, vlak ervoor mag dat wel. Een geweldige insight en een slim mediaplan inclusief de perfecte influancer, de rabbijn himself, en je hebt een geweldig verhaal. En zo zie je maar, zelfs met een onsexy product en een doelgroep die het woord sexy zelfs niet kent, maak je een case die dan wel niet sexy, maar wel heel erg slim is.



ARCHIVE / CANNES LIONS 2018






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier