SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

hoe je duizenden orthodoxe joden aan de deodorantroller krijgt tijdens de sabat, da's pas echt een mirakel, door Joost Berends (mortierbrigade)

Maandag 16 Juli 2018


hoe je duizenden orthodoxe joden aan de deodorantroller krijgt tijdens de sabat, da's pas echt een mirakel, door Joost Berends (mortierbrigade)
Australië verkopen aan Amerikanen,  da’s te doen. 
Braziliaanse corrupte politici ontmaskeren, da’s ook nog haalbaar.
Een Ikea Catalogus uit je hoofd leren, moet ook nog wel kunnen.
En zelfs een bierflesje in zand veranderen moet met een beetje goeie wil nog wel lukken. 
 
Maar hoe je duizenden orthodoxe joden aan de deodorantroller krijgt tijdens de sabat, da’s pas echt een mirakel. 
 
Stel je voor, 3 miljoen orthodoxe joden tijdens de sabbat, blakende zon, dikke kleren, hoge hoeden op, lange baarden aan en maar bidden bij 40 graden selcius. De geur die dat oplevert in de synagoge, een mens zou niet alleen van zijn geloof vallen. Maar gelukkig vond Gilette in de tora een regel die vertelt dat het verboden is om te bidden op plaatsen die niet fris ruiken. Met Gillette 48hours kan aan dat euvel verholpen worden. Want je mag misschien geen deo rollen tijdens de sabbat, vlak ervoor mag dat wel. Een geweldige insight en een slim mediaplan inclusief de perfecte influancer, de rabbijn himself, en je hebt een geweldig verhaal. En zo zie je maar, zelfs met een onsexy product en een doelgroep die het woord sexy zelfs niet kent, maak je een case die dan wel niet sexy, maar wel heel erg slim is.



ARCHIVE / CANNES LIONS 2018






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier