SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Meer dan 3,7 miljoen Belgen volgden Brazilië-België op tv

Maandag 9 Juli 2018


De CIM-figuren zijn er. Het gemiddelde bereik (4+) van de wedstrijd Brazilië-België van afgelopen vrijdag ligt op 3.717.218 kijkers. Ze waren met iets meer dan 2.221 miljoen om de match op Een te volgen en iets meer dan 1.496 miljoen op La Une. Beide zenders behaalden respectieve marktaandelen van 87% en 82%. Reactie van Vincent Pelerin, Market Intelligence Group Head bij Space: "In termen van bereik keken meer dan vier op de tien Belgen naar de tv-uitzendingen, maar op sommige oudere doelgroepen zitten we aan bijna twee op drie. Natuurlijk is dat een stevig bereik. Het gemiddelde bereik zit normaalgezien op drie op de tien Belgen. Op het vlak van marktaandeel bevestigen deze cijfers dat er niets anders telt op tv als de Rode Duivels spelen. Deze cijfers zijn enorm, zeker gezien het weekend was, het prachtig weer was en we in volle vakantie zijn."



ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier