SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Meer dan 3,7 miljoen Belgen volgden Brazilië-België op tv

Maandag 9 Juli 2018


De CIM-figuren zijn er. Het gemiddelde bereik (4+) van de wedstrijd Brazilië-België van afgelopen vrijdag ligt op 3.717.218 kijkers. Ze waren met iets meer dan 2.221 miljoen om de match op Een te volgen en iets meer dan 1.496 miljoen op La Une. Beide zenders behaalden respectieve marktaandelen van 87% en 82%. Reactie van Vincent Pelerin, Market Intelligence Group Head bij Space: "In termen van bereik keken meer dan vier op de tien Belgen naar de tv-uitzendingen, maar op sommige oudere doelgroepen zitten we aan bijna twee op drie. Natuurlijk is dat een stevig bereik. Het gemiddelde bereik zit normaalgezien op drie op de tien Belgen. Op het vlak van marktaandeel bevestigen deze cijfers dat er niets anders telt op tv als de Rode Duivels spelen. Deze cijfers zijn enorm, zeker gezien het weekend was, het prachtig weer was en we in volle vakantie zijn."



ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL






INTERVIEW

Barbara Verougstraete (The Oval Office):

Barbara Verougstraete (The Oval Office): "Podcast is een impactvolle tool voor storytelling"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier