Fr
Close

MEDIA

Humo werkt aan interne regie

Vrijdag 15 November 2013

Humo Media, vandaag vooral bekend als aanvullende creatieve cel, wil op korte termijn uitgroeien tot een volwaardige interne regie. Met dat doel voor ogen rekruteerde de structuur in de eerste plaats Ineke Le Compte (ex-Trustmedia en De Persgroep) als zelfstandig consultant. Ze zal onder andere werken aan volledigere benutting van het reclamepotentieel dat Humo als sterk merk biedt, meer bepaald met het oog op alle mogelijkheden die nieuwe platformen via tablet, mobile en digital inhouden. Om haar taak tot een goed einde te brengen kan ze enerzijds rekenen op haar ervaring met het beheer van de soms complexe relaties tussen een interne en externe regie; anderzijds lopen er verdere aanwervingsprocedures voor extra (junior én senior) salesmensen. Tot nader order kunnen adverteerders en bureaus voor hun klassieke magazinecampagnes nog steeds terecht bij Sanoma Regie, maar voor specifieke en out-of-the-box Humo-campagnes is sales Bram Vandenbroeck het centrale aanspreekpunt. Ter herinnering: Humo behoort toe aan De Vijver Media dat op zijn beurt voor 33% eigendom is van Sanoma Finland. Dat besloot twee weken geleden zijn Belgische tak te koop te zetten.

Archief / MEDIA