SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: meer luisteraars, maar minder lang

Vrijdag 29 Juni 2018


Seen from Space: meer luisteraars, maar minder lang
Nog wat meer details over de CIM Radio Audience Measurement. Als we de dagelijkse dosis radio van de Belgen bekijken, is de penetratie hoger dan vroeger (± 4% meer op nationaal niveau), maar de luisterduur daalt (met ongeveer 13 minuten ten opzichte van de vorige meting, nationaal 12+). De sterkere penetratie is een bijna algemeen verschijnsel (zoals blijkt uit onze grafiek bij de twee uiterste leeftijden: de jongeren en de senioren). Deze trends moeten nog bevestigd worden tijdens de volgende enquêtegolven, maar de kans is groot dat het meer te maken heeft met een effect van de manier waarop de gegevens verzameld worden dan om een echte evolutie. Dat is vandaag echter een hypothese…



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Marie-Noëlle De Greef en het roadbook van ING

Marie-Noëlle De Greef en het roadbook van ING



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier