Fr
Close

ASSOCIATIONS

De FEPE moedigt de spelers in OOH aan om samen te werken rond de platformen

Dinsdag 3 Juli 2018

De FEPE moedigt de spelers in OOH aan om samen te werken rond de platformen

Van 6 tot 8 juni vond in de Italiaanse stad Sorrento het Congres van de Wereldwijde vereniging van outdoor reclamebedrijven (FEPE) plaats. Dat werd bijgewoond door meer dan 400 vakmensen uit 40 landen,, waaronder voor het eerst ook China. Tot de grote behandelde thema’s behoorden de uitdagingen op het vlak van programmatic en automation. FEPE-voorzitter Tom Goddard (Ocean Outdoor) en de voormalige Posterscope-voorzitster Annie Rickard benadrukten allebei de noodzaak om samen te werken en de verschillende platformen samen te voegen, zodat de adverteerders kunnen rekenen op en globaal bereik. Volgens Goddard moet de industrie zich steeds sneller de technologie toe-eigenen, maar ook het creatieve niveau optrekken.
 
Ter bekroning van de beste OOH-campagnes reikte FEPE ook zijn Awards 2018 uit. In de Classic categorie won de data driven campagne ‘2018 Goals’ van Spotify. In Digital was de titel voor de Japanse promotiecampagne van Enjin Tokyo voor JNTO. Daktronics van zijn kant won de prijs voor technische innovatie voor de digitale transformatie van de panelen op Piccadilly in Londen.

Archief / ASSOCIATIONS