SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

De FEPE moedigt de spelers in OOH aan om samen te werken rond de platformen

Dinsdag 3 Juli 2018


De FEPE moedigt de spelers in OOH aan om samen te werken rond de platformen
Van 6 tot 8 juni vond in de Italiaanse stad Sorrento het Congres van de Wereldwijde vereniging van outdoor reclamebedrijven (FEPE) plaats. Dat werd bijgewoond door meer dan 400 vakmensen uit 40 landen,, waaronder voor het eerst ook China. Tot de grote behandelde thema’s behoorden de uitdagingen op het vlak van programmatic en automation. FEPE-voorzitter Tom Goddard (Ocean Outdoor) en de voormalige Posterscope-voorzitster Annie Rickard benadrukten allebei de noodzaak om samen te werken en de verschillende platformen samen te voegen, zodat de adverteerders kunnen rekenen op en globaal bereik. Volgens Goddard moet de industrie zich steeds sneller de technologie toe-eigenen, maar ook het creatieve niveau optrekken.
 
Ter bekroning van de beste OOH-campagnes reikte FEPE ook zijn Awards 2018 uit. In de Classic categorie won de data driven campagne ‘2018 Goals’ van Spotify. In Digital was de titel voor de Japanse promotiecampagne van Enjin Tokyo voor JNTO. Daktronics van zijn kant won de prijs voor technische innovatie voor de digitale transformatie van de panelen op Piccadilly in Londen.



ARCHIVE / ASSOCIATIONS






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier